Frequently asked questions

Index

01. Înregistrarea pe platformă

Accesați link-ul https://service.synesgy.com/global și selectați opțiunea „Ești membru nou? Faceți clic aici”: se deschide formularul de înregistrare. Toate câmpurile obligatorii trebuie completate. După ce ați bifat „Nu sunt un robot”, selectați butonul „Înregistrare”. Utilizatorul va primi un email la adresa de email furnizată cu instrucțiunile pentru completarea profilului utilizatorului.


02. Probleme legate de înregistrare și autentificare

Este o discrepanță tehnică: solicitați utilizatorului adresa de email și deschideți un tichet către support@synesgy.com furnizând atât adresa de email, cât și eroarea generată de sistem.


Rugați utilizatorul să aștepte câteva minute și să verifice dacă a primit emailul de înregistrare. Dacă da, înregistrarea a avut succes și rugați utilizatorul să acceseze link-ul. În caz contrar, rugați utilizatorul să reîncerce înregistrarea (după ce a schimbat browser-ul și a golit cache-ul Synesgy).

Dacă acest lucru nu funcționează, deschideți un tichet către support@synesgy.com.


Eroarea apare atunci când compania este deja înregistrată pe site-ul Synesgy.

Pentru a verifica acest lucru, operatorul de suport pentru clienți accesează https://service.synesgy.com/global cu credențialele sale, apoi face clic pe „Consolă de administrare” > „Setări utilizator”, caută compania folosind ID-ul de afaceri sau numele companiei:

Dacă compania este acolo, înseamnă că a fost deja înregistrată și putem verifica și adresa de email folosită pentru înregistrare. În acest caz, operatorul comunică clientului că compania este înregistrată pe Synesgy.


Utilizatorul poate recupera parola selectând opțiunea „Ați uitat parola? Faceți clic aici”:

În schimb, dacă utilizatorul nu poate gestiona acest lucru, operatorul accesează https://service.synesgy.com/global cu credențialele sale, face clic pe „Consolă de administrare” > „Setări utilizator”, caută compania folosind ID-ul de afaceri sau numele companiei și selectează pictograma cheii.

 

 


03. Schimbări ale utilizatorilor

Este necesar să analizăm cu atenție acest punct: dacă solicitarea vine de la managerul lanțului de aprovizionare, atunci putem proceda cu schimbarea. În schimb, dacă solicitarea provine de la un utilizator care s-a înregistrat voluntar pe platforma Synesgy, este necesar să ne asigurăm că utilizatorul care solicită acest lucru este cel împuternicit de către companie să o gestioneze și este efectiv angajat al companiei.

În ambele cazuri este necesară o solicitare scrisă.

După ce s-a certificat identitatea utilizatorului, operatorul accesează https://service.synesgy.com/global cu credențialele sale, face clic pe „Consolă de administrare” > „Setări utilizator”, caută compania folosind ID-ul de afaceri sau numele companiei și selectează pictograma creionului:

Din acest panou, este posibil să se schimbe datele precum adresa de email, numele, prenumele, numărul de telefon etc.


04. Verificare a calității și statusul chestionarului

Utilizatorul poate face clic pe opțiunea „Salvează ca proiect”, disponibilă în fiecare dintre secțiunile chestionarului, și apoi poate relua completarea ulterior. În schimb, dacă atașările nu vor fi niciodată disponibile, este necesar să modifice răspunsurile în chestionar.


Aceasta înseamnă că utilizatorul trebuie să atașeze documentația necesară (statusul chestionarului: validare eșuată). La sfârșitul chestionarului, utilizatorul poate vedea lista documentelor necesare, formatele acceptate și butonul care trebuie apăsat pentru a le încărca.

Dacă utilizatorul apasă pe „Încarcă fișierul”, va trebui să aleagă o categorie (etichetă) pentru document, de exemplu, factură de energie, factură de apă, parteneriat, certificare etc.


Nu există probleme de tip bold: ele trebuie considerate drept o problemă de bug. Dacă unele notificări de verificare nu sunt bold, atunci trebuie deschis un bilet către support@synesgy.com.

Problemele de tip bold: aceste notificări sunt verificate de către operatori. Verificarea este efectuată prin accesul la informațiile de afaceri (de exemplu, utilizatorul declară 7 angajați în timp ce în BIR sunt declarați 5).


În secțiunea „Verificare calitate”, pentru o anumită companie, operatorul poate vedea dacă există o iconiță de blocare. În acest caz, un operator a preluat întrebările.

Dacă un operator dorește să înțeleagă progresul validării și să îndemne operatorul să gestioneze procesul, este posibil să faceți clic pe secțiunea „Comentarii” și să vedeți cine îl controlează. Dacă nu este posibil să aflați numele, scrieți un email la support@synesgy.com.


Putem sprijini utilizatorul solicitând accesul la secțiunea „Comentarii”, unde va vedea toate avertismentele legate de întrebările specifice care trebuie revizuite.


Putem să distribuim doar comentariile publice.


05. Intocmirea chestionarului

Prin platformă nu este posibil să tipăriți chestionarul. În schimb, utilizatorul poate descărca raportul complet pe PC-ul local și apoi să-l tipărească.


Modificarea poate fi făcută doar la primul acces la platformă. După aceea, operatorul ar trebui să deschidă un bilet către support@synesgy.com pentru a gestiona această operație.


Operatorul trimite cererea către [...] atașând întrebarea utilizatorului.


Synesgy oferă IMM-urilor o evaluare ESG, permițându-le să dezvăluie rezultatul părților interesate. În plus, Synesgy este un instrument folosit de lanțurile de aprovizionare mari pentru a crește nivelul de transparență între actorii de pe piață cu privire la subiectele ESG. Într-adevăr, Synesgy sprijină atragerea instituțiilor de credit și a investitorilor prin autodeclararea acțiunilor de sustenabilitate.

Chestionarul este compus dintr-o secțiune de bază, precum și întrebări specifice industriei în conformitate cu normele și standardele mondiale. La sfârșitul fazei de completare, companiei i se acordă un certificat.